Fredag

 
Snart kommer äntligen en ny bloggdesign hit. Jag börjar bli less på den jag har nu men jag har ju ändå haft den i typ ett år så de kanske inte är så konstigt.
Denna design som jag har nu är det Daniella Stenberg som har gjort till mig och jag blev supernöjd.
Den nya designen ska min storasyster Therese fixa till mig. Kommer nog bli jätte bra!
Trevlig Fredag på er allesammans föresten. Jag börjar inte att jobba förens 16.00 så jag hade tänkt fara in till stan en sväng och sen äta lunch här hemma med Johannes innan jag ska fara. Det är ju trotsallt 4 timmar kvar så lite hinner man ju göra.
Ute kvittrar fåglarna för fullt och det sitter flera stycken ute på våra träd nu så jag tänkte fota dom. Men tyvärr så hoppar dom runt bland alla olika grenar så dom är lite svåra att fånga på kort.
Igår så var jag föresten och åt på ängeln tillsammans med Johanna och Angelica. Gud vad jag har saknat dom. Mina fina vänner!♥ Efter jag varit med dom i omkring 2 timmar så gick jag ut på en liten promenad på 20 minuter och sen gick jag till jobbet sådär en kvart innan jag började.
På kvällen hade jag sedan filmkväll med mig själv, ben and jerrys, brieost och kex samt min bästa one piece. Jag började se en av dom nya Johan Falk filmerna- spelets regler och den var faktiskt riktigt bra- hittils.
Jag ska fortsätta att se den nu hade jag tänkt.
Ha det fint!
 
 


Kommentarer
Emma

Men den här bloggdesignen har blogg.se gjort ju. Hon har väl bara gjort headern? :-)

Svar: Designen är inte klar. Slängde upp blogg.se's som "bas" eftersom att hennes förra innehöll så mkt fel. It''s under construction med andra ord! /T
SandraCarolinee

2012-11-09 @ 13:23:24
URL: http://converseislove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0