Fredag

God morgon Fredag, jag har längtat efter dig (fast mest efter Lördag.. hehe!
Somnade där vid 2 igår efter att ha sett en film och slappat i soffan och vaknade med ett ryck för en timme sedan när klockan ringde. Jag blev så himla rädd! Haha.
Nu sitter jag iallafall och äter frukost och alldeles snart ska jag börja bege mig till jobbet för ett nytt arbetspass.
Det visade sig föresten att Johannes var ledig på Måndag då jag också är ledig så det blir att åka till Ikea då och förhoppningsvis komma hem med en ny garderob plus en massa annat fint och kaaanske ett matbord! 
Jag har med andra ord ingen som helst aning om vad jag ska hitta på imorgon så är det någon som har några förslag så är det bara att droppa dom annars kanske jag bara sitter framför tvn med en chipspåse hela kvällen och de vill vi ju inte.. ;)
Idag kommer Johannes hem!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0