Great gig dag två!

Sitter och äter lunch nu i min ensamhet.
Det gick bra igår på great gig och hoppas innerligt på att det ska gå lika bra idag för oss alla.
Imorgon är äntligen denna monsterhlg över men sen är de ju bara att ladda om för att jobba julbord nästa vecka. Ingen ro ingen rast här inte!
Kvällen igr gick iallafall otroligt snabbt och de 11 timmar jag faktiskt jobbade kändes inte riktigt som 11 timmar.
Jag var då iallafall hemma just innan klockan slog 3 och sen kunde jag såklart inte somna förens där vid halv 5 så jag la mig och såg gårdagens avsnitt av x-factor.
Jag vaknade inte förens kvart över 2 idag men jag behövde dessa timmars sömn, de kan jag lova er.
Imorgon och på Måndag är jagju ledig sen så då blir det bara att ta det så lugnt jag kan och ladda om.
Man vet ju aldrig när jag får gå hem inatt..
Ha en bra helg!:)
Vi häller upp mousserande till gästerna. Lite ont i handen/armen efter ett tag. Tur vi var många som hjälptes åt!
Nu var det dax att bege sig!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0