Lördag

Godmorgon!
Idag vaknar man och mår som en stjärna. Helt otroligt bra!
Nu är dessutom hela garderoben uppe med glasdörrarna och allting fast invändigt är den inte lika klar men de syns ju inte.
Vi har även satt dit en list i taket över garderoben och en list nedanför den så nu är det bara runt föntren kvar och sen ska ju en dörr på plats också såklart. Men fint är det och det blir bra finare och finare!
Jag han även måla en spegel igår som idag ska hängas upp för nu har den ju torkat under natten.
Idag ska vi fortsätta med garderoben så vi kan sätta in våra kläder i den, äta på Järnspisen 18.00, och sen hem och ha myskväll efter de.
Imorgon ska jag jobba på Gästgivarn mellan 12-14 LUNCH det blir därmed ett väldigt kort pass.
Efter jobbet så ska jag fara hem och sen ska jag möta arbetskollegorna på norrmalmia och vi ska fara iväg och äta någonstans.
Jätte trevliga dagar har jag framför mig! wooho. :)
Sofia trodde att det var ett hål i vårat golv när hon kollade på bilden första gången. Men nejdå, det är bara spegeln som ligger där mitt på golvet. .;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0