Måndag

Jag är ledig idag igen innan jag ska jobba hela veckan lång, dvs mellan Tisdag till Lördag.
Jag sitter för tillfället här med en kopp te och har precis duschat och klätt på mig! Snart ska jag börja gå in till stan och hämta bilen på Johannes jobb och därefter hitta på någonting, troligtvis om jag kommer på vad jag vill göra.
Ikväll ska jag, Therese och mamma fara och se Twilight på bio. Äntligen! Tror att den kommer att vara grym. Jag har längtat sjukt mycket efter att få se den eftersom att man har sett första delen och de kändes som att den bara slutade mitt i allt. Man ville bara veta mer!
Ikväll ska vi alltså ÄNTLIGEN få se den och mer än så händer nog inte vad jag vet.
Imorgon börjar jag jobba klockan 11 och slutar sedan klockan 4. Härligt pass va?
Nu börjar mitt te vara slut och jag är därmed varm i kroppen och redo för att bege mig ut i kylan.
Ha det fint!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0