Måndag

Idag vaknade jag med världens huvudvärk och illamående så jag fick hoppa över stan med Bea och ligga i sängen och inte göra någonting alls istället. Mormor hade också tänkt komma förbi. Men det gick ju inte heller för att jag inte direkt tog mig upp ur sängen.
Där vid 15-tiden så började det ätligen bli bättre så jag sjutsade in Johannes till tandläkaren och hämtade därefter upp Bea och vi for tillsammans och handlade på coop.
Vi handlade allt som fattades till att tillaga taco till middag och även lite gotta till filmkvällen som vi haft ikväll.
Nu har Bea precis farit hem igen så jag ska fortsätta att se sista filmen av Johan Falk- kodnamn Lisa och sen en till film därefter innan jag ska sova
Imorgon väntar jobb igen mellan 14-22 och sen händer väl inte alls särskilt mycket efter de. kan jag tänka mig. Men det är ju bara Tisdag så det gör ju inte alls särskilt mycket om den kvällen offras till att bara sitta i soffan.
Jag jobbar ju mellan Tisdag till Fredag den här veckan och sen är jag ledig Lördag till Måndag. Rätt skönt ändå! Jag försöker redan nu att planera vad jag kan hitta på då under min lediga helg. Kanske jag åker till Luleå men det återstår att se! Ska försöka att inte röra mina sparpengar den här månaden iallafall. Hellre lägga undan ännu mer än att slösa på en massa onödigt nu när jag varit så duktig och lagt undan så mycket. SKönt att ha en rejäl budget ju!
Vi funderar ju på att åka utomlands snart också så då försvinner de ju några tusenlappar såklart så man vill ju inet att sparkontot ska vara helt tomt på pengar när man kommer hem från resan. Vi vet dock inte vart eller när vi ska åka ännu. Men det blir då nu snart denna vinter så någonstans där det är varmt nu hade passat fint.
Gran canaria, Teneriffa, Thailand, ah. Något sånt!
Tänk att ligga på en solig strand i 30 plusgrader i bikini medans det är 30 minusgrader här. Det hade ju verkligen inte suttit fel. Jag älskar värme och sol!
Nu sitter jag då i soffan med täcket. Dax att kolla film nu igen!
Ha det fint.
Puss och kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0