Mys i vårt hus!

Hejhej!
Idag har jag hälsat på Matilda som ÄNTLIGEN har kommit hem och därefter gick jag på stan i några timmar.
Med mig hem så hade jag slutligen en vit och fin julgran, julgranskulor i silver, glitter, ett fårskinn, tre tomtar, en vit, blomma och en vas därtill, en liten tavla med texten there´s no place like home" på, en ljusbricka med ljus lyktor, och en ljusslinga till gården.
Sedan for jag till mamma och pappa och åt kyckling och ris och umgicks med dom ett tag innan jag for vidare till Lillpite och hälsade på Therese och Jugge.
Av Therese så köpte jag en systemkamera även en systemkamera som jag har pratat om tidigare. Det ska bli så jäkla kul att kunna fota litegrann med en kamera som faktiskt tar bra bilder.
Känner mig då nöjd över min dag, känner mig även nöjd med min lön denna månad.
Nu ska jag börja betala av lite räkningar.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0