One piece är bäst ingen protest!

Idag jobbade jag nästan enligt schemat och det är ju faktiskt väldigt ovanligt. Jag fick nämligen sluta redan 21.40 och var schemalagd fram till 21.00 så det blev inte särskilt mycket längre, endast 40 minuter.
Men då jobbade jag ju sedan 12 imorse också så det blev ju ändå 9 timmar och 40 minuter även om det inte känns som det!
När jag kom hem så lagade Johannes kött och friterade pommes till middag. Så oerhört gott och jag har köpt hem godis, vilket tydligen han också hade gjort så nu har vi hur mycket godis som helst.
Han köpte till och med godis enkomt till barnen om dom skulle komma någonting idag också har det inte gjort de. Haha! Stackarn.
Nååja, dom kanske dyker upp imorgon!
På tal om imorgon så är jag ju ledig som jag typ tjatat om hela veckan nu och då ska jag först sova ut såklart sedan gå på stan ett tag och sen fara till mamma och pappa och äta middag. På kvällen ska jag och Therese därefter ha filmkväll. Det blir trevligt!
Nu ska jag kolla en film med mina one piece som är den mysigaste (Johannes valde att sitta framför datorn ist för att kolla film med mig )och sen ska jag soooova!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0