Onsdag

Hejhej!
Idag har jag absolut inte gjort någonting. Jag har bara varit hemma och suttit framför tvn i stort sett hela dagen. Men snart ska jag ju fara till Luleå så någonting kommer jag ju att hitta på iallafall.
Jag har även provat fota litegrann med min nya kamera. Kul med lite skarpa bilder för en gång skull.
Har bara provat fota här inne så det är ju inga intressanta bilder direkt så ni får vänta litegrann fram till att jag har fotat något roligare!
Jag ska då iväg och köpa nå middag till Johannes iallafall. Om vi inte äter ute någonstans.
Jag hade tänkt laga potatis och purjolökssoppa men de dög ju absolut inte.. Tydligen! Han ville hellre ha mat på challenge. Vilken diss, det ska jag komma ihåg till nästa gång han vill att jag ska laga någon mat!;)
Vid 7 tiden beger jag mig sedan mot Luleå och stannar där hela kvällen lång!
Johannes fick låna min rosett som jag haft i håret under great gig! bäbis. Haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0