Onsdag

Idag fick big boy stå för käket efter ett 9-timmars pass på jobbet.
Jag har då kommit hem nu iallafall och jag tog med mig maten hem så jag sitter och äter nu samtidigt som jag sitter på facebook och kollar efter allt roligt som hänt idag.
Snart är det ju Fredag igen föresten.. Shit vad den här veckan har gått fort! Det känns bra ändå.
 Imorgon ska jag duka i tre timmar inför great gig som ska hålla till i helgen på norrmalmia och sen ska jag ju jobba där både Fredag och Lördag. Kul att jobba på ett ställe man aldrig jobbat på förut!:)
Jag har dock varit otroligt trött nu sedan jag var sjuk så jag hoppas att det också släpper innan helgen för då blir det långa pass som jag ska jobba. Man får helt enkelt se till att sova ordentligt så man är utvilad!
Nu ska jag se criminal minds med Johannes och sen ska vi sova!
Ha det fint.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0