Onsdag

 
God morgon!
Vaknade där vid halv 11 och steg därför upp och känner mig faktiskt rätt pigg trots väldigt sen kväl igår.
Jag har nu kört iväg för tredje gången de två senaste dagarna med kartonger och skräp från våra möbler som vi köpt. Det var ju inte bara lite kartonger heller kan jag lova.
Det var ju ändå från en stor garderob, en Malmbyrå, 6 stolar och ett rätt så stort bord.
Känns skönt att trots att vi har rört om rätt så mycket här inne så är det inte stökigt när jag gått runt och städat hela tiden medans Johannes har byggt. Så nu ser man hur allting går framåt.
Bordet har till och med fått sig en duk nu och fönstret gardiner, en lampa och en tomte som jag kaaanske var lite tidig på att ställa fram.. Men jag köpte den på outlet i Happaranda och den var så söt och passade så bra där i fönstret så den fick vara kvar där!
Idag ska vi även hänga upp en vit tunn gardin för altandörren, Johannes ska fortsätta med garderoben och även sätta tillbaka en golvlist som han var tvungen ta bort igår och jag ska dammsuga och skura.
Nu sitter jag och äter frukost i form av rågi-mackor och en stor kopp te!
Snart kommer Matilda hit och ska hjälpa mig att bygga ihop malmbyrån. Tack och lov att jag slipper göra de själv. Hehe!
Idag ska vi droppa in på Järnspisen och äta middag och sen kommer Angelica, Sofia och Johanna hit och kollar film.
Fin,fin ledig Onsdag!:)
Såhär ser de nu ut i fönstret bredvid de nya matbordet i tv-rummet (sista bilden) Söt tomte va? och ute har det snöat så det ligger ett tunt snötäcke över marken. Så otroligt fint, men kallt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0