Sjukling

Idag slog de till. De som har lurat i flera dagar nu.. Vinterkräksjukan. Kul va? Nej inte direkt kan jag tala om för er.
Jag har spytt tre gånger tidigare idag och har efter de sovit hela dagen fram till klockan var 17.30 och känner mig illamående fortfarande.
Jag var därför hemma från jobbet idag och ska även vara hemma imorgon såklart men jag hoppas iallafall att jag slipper spy något mer. Så himla äckligt!
Sett att det har slagit till på många håll nu, även min lilla brorson har fått de, stackarn.♥
Johannes vill inte ta hand om stackars mig och jag kan inte riktigt förstå varför? Eller okej då. Kanske liiite..
Nu ska jag se Harry Potter och fundera ut vad han ska få köpa till mig när han ska förbi coop. Jag har typ inte fått i mig någon mat idag men mat har vi hemma så kanske något gott och en coca cola.Coca cola är ju bra för magen om man är magsjuk har jag hört. Och jag älskar ju cola så inte mig emot.. Hehe!
Det hade ju verkligen inte suttit fel att se twilight på bio heller som har kommit ut igår. Men jag, mamma, Therese och kanske mormor ska se den nästa vecka när det förhoppningsvis har lugnat ner sig lite i salongen och inte är riktigt lika fullt. Det blir ju bara jobbigt då!
Tror iallafall att den är bra. Trots att flera stycken på min facebook verkligen varit tvungen och skriva ut slutet på filmen. Bara för att förstöra. Det skiter jag i, jag ska se den ändå.
Vad tror ni om den nya twilight filmen? Måste få säga att ni, mina unika läsare som tydligen ska vara mellan 40-50 stycken per dag är aningen dåliga på att kommentera. De är få som gör de, så fler kommentarer tack.
Jag bits inte, jag lovar!;)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0