Städdag.

Nu har jag och Johannes precis städat hela huset dvs dammsugit, dammtorkat, skurat, plockat undan, och rengjort i toan.
Jag har även diskat och tvättat så imorgon har vi rena kläder och inatt får vi sova i en renbäddad säng. Oerhört bra!
Ja, denna Onsdag har helt klart varit helt ok. Lugnt och skönt på jobbet och varit pigg hela dagen lång. Det hela började ju med att jag fick en lååång sovmorgon och hade en färdig matlåda så det kan ju förstås ha något med saken att göra att denna dag både började, fortsatte och slutade bra.
Imorgon börjar jag inte heller förens 16.00 så då ska Emmelie komma förbi också hade jag tänkt ta mig en promenad som jag inte tog idag pga vädret. Det låter väl bra!
På Lördag funderar jag starkt på att åka till Ikea och hämta hem en garderob samt lite annat smått och gott men jag ska bara försöka få med mig någon först som kanske inte alls är särskilt svårt. Vad vet jag!
Nu ska jag äta gott och kolla film i soffan fram till att jag ska hänga upp tvätten.
Ha de fint!
Jag tycker att sommaren kan komma tillbaka nu. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0