Ted

Helloo!
Jag tog mig en ordentlig sov morgon idag och vaknade för en timme sedan.
Jag tror inte att det blir att gå ut något idag med tanke på de dåliga vädret så det blir nog bara att stanna inne framför datorn och tvn fram till att jag börjar jobba.
Igår så kollade jag och Johannes en väldigt bra film som heter Ted.
Den handlar om en pojke som var väldigt ensam när han var liten och inte hade en enda kompis som han kunde leka med.
En jul så fick han sedan en Teddy björn i julklapp av sina föräldrar som han döpte till Ted.
En natt innan han skulle sova så önskade han att ted var levande så att dom kunde vara bästisar föralltid.
Dagen efter när han vaknade så var ted borta från sängen så han sökte och hittade honom tillslut stående framför honom. Levande!
Mer än så säger jag inte, ni får kolla den själv om ni har lust men den är väldigt rolig kan jag säga. Eller iallafall om man har min humor.
Samma person som gjort serien Family guy har gjort denna film och de är med andra ord samma röster. Lite kul sådär! haha.
Efter att vi sett klart filmen så var jag trött så jag gick och la mig.
Jag har med andra ord sovit 9 timmar inatt. Men skönt var det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0