Tisdag

Haha. Åh.
Nu har jag betalat alla mina räkningar och även kameran till Therese.
Det ser lite surt ut när sammanlagt 8000 kronor försvinner från kontot och även om de såklart känns surt så känns de ju även skönt att ha det bortgjort.
Nu ska jag lägga av minst 2000 kronor till spar också och sen kan jag äntligen låta mina pengar vara ifred.
Idag har jag även sökt ledighet två veckor i Januari så att jag och Johannes kan åka utomlands äntligen. Det ska bli så härligt!
Jag vet dock fortfarande inte vart vi ska åka än men vi hittar säkert något. Huvudsaken är värme, sol och att det finns lite sevärdigheter och några fina stränder som man kan ligga och sola och mysa på!
Har ni något bra förslag så får ni hemskt gärna komma med dom för jag har lite idétorka hära!
 
Idag ska jag komma in en timma tidigare på jobbet så jag börjar 13.00 istället. Det gör faktiskt inte mig något för jag somnade halv 1 igår och vaknade pigg när klockan var halv 10.
Checkade även in mitt schema för att skriva över tiderna jag ska jobba resten av veckorna fram till jul och de visade sig att jag jobbar 5 helger i rad nu om man räknar med denna helg som jag jobbade nu på great gig men sen är jag ledig i 3 hela veckor efter de och får mig en solig semester i två av de veckorna så de gör inte så mycket.
Tänk att de är så nära till julafton nu. Det har snöat ute så det är lite snö på backen nu dessutom och inte bara mörkt och trist.
Så otroligt fint! 
Juleljus i Piteå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0