Torsdag

Hade en jätte bra kväll med Lena igår och vi såg både en "feel good-film" och en läskig hajfilm. Dom var båda bra iallafall!
När klockan var nästan halv 3 så var jag sedan hemma i Piteå igen och idag är jag aningen trött faktiskt. Fastän jag fick sova ut, men de gör ingenting jag piggnar nog till direkt jag börjar jobba igen om jag känner mig själv rätt.
Idag så blir det biffar, potatis, lök och gräddsås till middag. Jag hade tänkt laga soppan idag istället för igår dög de ju inte.. Men den tar ett tag att laga när man måste koka potatisen först så de hinns inte med.
Men biffar och potatis är ju gott de med så de fick bli min plan B.
Igår så lyxade vi ju till det med en mysig middag på challenge där Johannes åt entrecote och potatisgratäng medans jag åt revbenspjäll och majskolvar. Nomnom- det var gott kan jag lova! Jag har dessutom saknat smaken av majskolvar när jag inte ätit en enda sedan i sommras då jag, om jag ska vara ärlig nästintill föråt mig på dom och grillat kött. Hehe.
Nu ska jag gå och göra iordning mig för jobb så jag slipper stressa efter maten.
Ha det fint!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0