Torsdag

 
Hejhej!
Nu är jag hemma igen efter att ha dukat bord i två timmar inför great gig.
Jag håller för tillfället på att koka makaroner för idag ska jag tillaga makaronipuddning och äta till lunch.
Jag har även svängt förbi coop på hemvägen och köpte lite godis som jag ska sitta och äta för mig själv framför tvn efter att jag ätit.
Johannes jobbar och jag har en helt ledig dag och kväll framför mig så kom gärna förbi om ni känner för de. Har ju som sagt kaffe att bjuda på och nu även godis. Hehe!
Imorgon jobbar jag från och med 15.30 fram till på natten någon gång så det blir en tidig kväll ikväll så jag kan sova ut imorgon och vara utvilad på jobbet.
Nu ska jag kolla till makaronerna.
Ha det fint!
PUSS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0