Torsdag

Hejhej!
Sitter just nu här vid datorn efter att ha haft Emmelie på besök ett tag. Mycket trevligt såhär innan jobb!
Förutom det så har jag börjat med maten också som är klar på ungefär 20 minuter. Det blev ugnsstekt korv och potatis till lunch idag. Fast det inte alls var särskilt längesen jag åt det så kände jag mig väldigt sugen på de just idag så.. Så blev det! Mumms!
Jag sitter även och spånar litegrann bland utbudet på matbord på både mios och Ikeas hemsidor. Jag har hittat två stycken med 6-8 platser som känns intressanta iallafall. 
Hoppas ju som sagt på att få fara till Ikea på Lördag så då får jag väl kika ännu mera då. Kan ju faktiskt ha missat något också!
Nu ska jag kladda på lite maskara och kolla till tvättmaskinen som ska vara färdig enligt mina beräkningar typ nu.
Torsdag idag, dvs endast två arbetspass kvar innan helg.
Ha en trevlig kväll!
Lite gott ser det väl ändå ut?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0