Lördag

Handlar har väl jag!
Hejhej! Nu har jag precis kommit hem från stan med Therese och jag som skulle fortsätta i mitt jätte bra spår där jag inte köper några kläder.. Men närrå! Efter fleeera månaders uppbehåll på shoppingfronten så kom jag idag hem med en svart blus, en tubkjol med guldig dragkedja baktill, en vit tunika med spets upptill, en grå pälskrage, ett par svarta jeans med hög midja och silvrig dragkedja baktill, en vit kavaj och slutligen ett par supper snygga röda jeans!
Jag är nu 800 kronor fattigare och kunde inte känt mig nöjdare. Jag tycker att jag varit nog duktig som inte handlat på hela sommaren fram till nu . Det här förtjänade jag!
Jag har även köpt med mig lite mat från ängeln och nu hade jag tänkt åka och hälsa på Jesper, Sandra och brorsbarnen sedan middag hoc mamma och pappa å avslutningsvis filmkväll med Therese ikväll!


Kommentarer
Anonym

Det tightaste

2012-11-10 @ 14:15:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0