3/11

 
Då var jag hemma igen för första gången sedan klockan 15.00 idag.
Jag har nämligen varit runt lite överallt och denna Lördag börjar nu gå mot sitt slut och jag känner att ögonlocken börjar bli tunga men den har ju varit så bra!
Efter att jag och Therese gått på stan så styrde jag kosan mot Bergsviken och umgicks med Jesper, Sandra och mina fina brorsbarn i några timmar. Vi degade med Lovis Play-do deg sommest hela tiden. Gullisar!
När klockan sedan var 17.00 så for jag vidare till Svensbyn och åt middag där. Det bjöds på klyftpotatis och entrecote. Mumms! Där stannade vi till 20.00 ungefär och for sedan hem till Therese i Lillpite och kollade på skräckfilm och åt tårta och biskvier. Kan inte göra annat än älska deras öppna brasa som dom har. Så varmt, skönt och mysigt.
Nu har Johannes kommit hem från jobbet också men han satte sig framför datorn och ser nån serie som han gillar så jag får väl se något som jag gillar då också men som han inte gör. Vampire diaries!
Underbara älskade små barn! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0