Söndag

Hejhej!
Denna Söndag har inte alls varit särskilt speciell. Ja, det är ju farsdag såklart så man har ju varit och hälsat på pappa i Svensbyn men efter det har det minsann inte hänt någonting.
Jag har iallafall köpt hem en bingolott så jag ska sitta och spela det ikväll också ska jag se en till Johan Falk film. Dom är ju rätt bra ändå!
Det blir att ha filmkväll med Bea imorgon istället också ska vi gå på stan under dagen då hon var tvungen att plugga idag och ikväll. Men det funkar ju lika bra det för jag är ju faktiskt ledig imorgon också.
Ute är det mörkt och regnar. All snö har olyckligtvis smält bort nu så det är verkligen super mörkt. Man ser knappt någonting alls när man kollar ut och det är väl i och för sig ganska mysigt så man kan tända ljus och bara mysa på.
Julen närmar sig ju också med stormsteg så jag har börjat kolla efter en julgran lite överallt. Det blir nog en vit en skulle jag tro, Tycker minsann att dom är finast också isblåa och silvriga kulor och glitter ska den smyckas med. Sååå snyggt!
Skulle verkligen passa perfekt i tv-rummet!
Det blir isåfall något i den här stilen. Vad tror ni om de?=)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0