Fredag

Helloo!
Jag är då rejält på bättringsvägen nu och det känns ju såå skönt!
Även Johannes börjar vara på bättringsvägen så det märks verkligen att vila ger en energi och att man tillfrisknar snabbt av de. Världens bästa medicin egentligen!
I Onsdags så trodde jag absolut inte att jag skulle tillfriskna såhär pass fort för då var jag verkligen dålig.
Idag ska jag hålla mig inomhus hela dagen också för man vet ju aldrig, Rätt som de är så kanske jag blir sjuk igen och de vill jag ju inte. Dessutom så smittar de kanske fortfarande!
Nej, det är bara att hålla sig inne och ta det lugnt i ett dygn till och sen kanske jag kan hitta på något.
Imorgon har vi ju bokat bord på Järnspisen så vi vill ju vara friska då så vi kan fara dit och äta fem-rätters.
Idag ska vi bygga klart garderoben, sätta golvlistor och just nu håller jag på att tvätta ännu mera.
Efterlyser även en vit "steghylla" som verkar vara slut överallt. Rusta har inte haft dom hemma sedan dom öppnade och har varit där varje vecka och kollat om dom har kommit hem vilket dom fortfarande inte har så därför efterlyser jag på köpt och säljsidorna på facebook och nu även här.
Har ni någon steghylla så får ni gärna höra av er!:)
Här har vi en bild på både en brun och vit sådan, lånad från google. Sjukt snygga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0