Ny kamera inom kort!

Idag har jag bara varit duktig känns det som.
Jag har ju som sagt både diskat och bjudit mormor på middag och nu har jag städat huset och målat både spegeln och färgen som lossnade från sängramen när vi satte ihop den så nu är jag så himla nöjd och kan äntligen lägga ifrån mig färgburkarna för ett tag iallafall innan min hjärna får nya ideér och nästa projekt jag kommer på måste målas.
Therese ringde föresten tidigare idag och berättade att hon skulle köpa en ny systemkamera snart och frågade om jag ville köpa hennes som hon har nu för en tusenlapp.
Självklart vill jag de så nu vet ni vad som väntar er här i bloggen. Inte bara dåliga mobilbilder iallafall!
Avslutar väl min kväll här nöjd och glad över dagen med en film.
Ha det fint och hoppas ni alla har en trevlig helg framför er!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0