11/10

Nu har jag varit på coop en sväng och även varit och hälsat på mormor där jag blev bjuden på super gott te och sockerkaka.
Nu ska snart Johannes fara iväg och jobba och då hade jag faktiskt tänkt fortsätta fara runt och hälsa på folk. Det är så grymt tråkigt att bara vara hemma ensamen!
Nog för att jag hade behövt både städa och plugga här hemma så vi får väl se vad som överväger mest. Men de kanske också hinns med förstås. Kvällen är ju ung!
Känns ju skönt att man har diskat undan all disk och tvättat två maskiner iallafall. Det är ju alltid behövligt och sen slipper röran i garderoberna för en tid framöver också nu när jag har rensat ut dom är ju hur bra som helst!
Jag gillar de.
Mormors fina hund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0