15/10

Nu är vi hemma från stan igen där vi varit sedan klockan var halv 3 typ.
Vi gick först på många butiker inne i stan och jag hittade mig en grå kavaj som var på rea och även en maskara medans Johannes hittade sig två par t-shirtar, tre par kallingar, och två par skjortor.
Efter vi gått där och även ätit lunch i småstaden så åkte vi vidare till rusta där vi inhandlade ett sängbord ( de sista som fanns kvar men som tur var så finns det fler i lager imorgon så vi ska inhandla ett till) , en taklampa, två fönsterlampor till köket och en dörrmatta som nu ligger utanför ytterdörren. Det är så otroligt kul att inreda men det är ju tyvärr rätt så dyrt också! lite i taget har man ju iallafall råd med för man måste ju lägga undan endel till spar också såklart och sen kunna hitta på roligheter hela månaden också!
Jag tog ett kort på hur de ser ut i sovrummet för att skicka till mamma. Men jag var för lat för att bädda sängen så ni får se det senare när den är bäddad!
Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa.
Ha det fint!:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0