29/10

URSÄKTA UTTRYCKET, Men fanfanfan.. Jag vaknade föresten upp inatt av att jag verkligen hade hur ont i magen som helst. Jag gick därför direkt in på toa för att se om jag ville spy, vilket det kändes som och sen tog det jätte länge för mig att somna om efter de. Riktig magkramp hade jag och det var verkligen hemskt!
Jag tog mig iallafall en ipren så tillslut kunde jag somna.
Jag vaknade sen upp och kände inte av magen något förens nu för drygt en timma sedan när jag var och handlade på coop så nu sitter jag här med magont IGEN och en stor kopp te samtidigt med världens förkylning som också envisades att blossa upp under gårdagen. Inte kul!
Jag har iallafall varit ute i största dels hela dagen idag jag har nämligen varit på möte, gått på stan och sedan varit och handlat på både rusta och coop då som sagt och sen kommit hem igen och sett två avsnitt av solsidan. Jag har även betalat både telefonräkningen och min räkning till handels. Börjar bli dax att byta fack nu, får väl ringa dit någon dag i veckan.
Känner verkligen inte för att bli sjuk IGEN men jag kanske skulle ha stannat hemma nån dag extra förra veckan och vilat upp mig, men det är ju bara så himla långtråkigt!!
Nåja, det går väl över med tiden iallafall och imorgon har jag fulla kylen, frysen och skafferiet med mat och dessutom matlådor efter soppan som jag lagade idag. Jag bestämde mig nämligen för att äta Cesarsallad istället för soppan när jag kom hem men de funkade ju lika bra de!
Idag under min promenad in till stan. Kyligt men rätt så härligt var det ju ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0