30/10

Helloo!
Nu är jag hemma från jobbet igen och är sååå trött. Har knappt sovit något inatt och vaknat tusen gånger under de få timmars sömn jag fått mig. Inte okej!
Världens tråkigaste regn och snö-väder har vi då haft idag och farligt halkigt är det ute på våra vägar men jag tycker att det går bra bara man kör försiktigt. Det här är ju inte min första vinter med körkort direkt. Det borde väl bli min femte nu ungefär så man lär sig helt enkelt att hantera den mer och mer. Som tur är!
Nu ska jag kolla en film och sen ska jag sova!
Hoppas på bättre väder imorgon för då börjar jag inte förens klockan 4 så då ska jag ta mig en promenad. :)
Jag har föresten bestämt mig för att vara nykter ett BRA TAG nu och satsa på träning och bara ta vara på tiden med mina vänner, familj och sambo och hitta på roliga saker . Man glömmer som bort hur mycket roligt det finns att göra, för man behöver ju inte direkt stanna här i Piteå bara under sina lediga dagar/helger.
Skulle kännas underbart med ett nyktert nyår också för jag har inte varit nykter under nyår på 5 år ungefär så de är väl på tiden det med. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0