Fredag!

Idag är jag trött jan jag lova och huvudvärk har jag också.. Huvva!
Förutom detta så ska det här väl också bli en bra dag. Det är ju ändå Fredag!
Jag har iallafall varit vaken sedan klockan 10 och har sedan dess skjutsat Johannes på jobbet, varit in på systemet och köpt en macka på subland som jag äter nu. Gott!
Sen så har även en kvinna varit här och köpt en tröja av mig. Nu hoppas jag bara på att bli av med mer kläder för det är så onödigt då dom bara ligger i garderoben oanvända då många av plaggen knappt är använda!
Nåja, om inte annat så får jag ge bort dom till min kusin som redan har fått hur mycket kläder som helst av mig. Haha! Att hon inte blir less . Men gratis är iofs gott för oss alla och det är ju kul att någon tar användning för dom när inte jag gör det!:)
Ikväll hoppas vi på att få sluta enligt schemat så jag hinner träffa Jenny!
Nu ska jag äta och sen fara. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0