Ja, Vem behöver kemtvätt?

Nu har jag kommit hem från jobbet igen efter ett 9-timmarspass.
Det har gått jätte bra och varit lugnt och fridfullt men några gäster har vi allt haft och dom har jag serverat själv i restaurangen idag. Kul har det varit!
Nu är jag minsann  hungrig däremot och har tänkt äta middag framför en bra film innan jag ska gå och lägga mig.
Tror att jag ska försöka sova efter den filmen jag ska se iallafall för jag känner mig redan smått trött.
Vi har föresten fått våran matta tvättad nu äntligen och dessutom GRATIS på pappas jobb. Inte illa!
Den luktar nu jätte gott och är ren och fin igen så vem behöver kemtvätt egentligen? De är ju bara dyrt!
Nu ska den bara få torka och sen kommer den att få ligga så fint på sin plats under tv-rumsbordet igen!
Tack och adjö för idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0