Lördag

Hejhej!
Lördag idag och jag har jobbat sedan i torsdags på bästjobbet!
Vi har haft himla fullt upp måste jag få säga och igår så serverade jag själv i restaurangen och det var sååå kul och alla verkade nöjda.
Mamma och pappa var också och käkade på mitt jobb. Det var kul!
Sedan efter att dom ätit så gick dom till afterworken och satt där tillsammans med mammas arbetskompisar.
Jag slutade sedan vid 11-tiden och skjutsade då hem dom till Svensbyn igen och for sedan hem och sov.
Jag somnade däremot inte förens vid 2-tiden men det gjorde ju ingenting med tanke på att jag inte börjar förens 15.00 idag och kunde ta mig en rejäl sovmorgon.
Nu fram till att jag börjar jobba så ska jag bara ta det lugnt. Jag bestämde mig för att äta korv och makaroner som var rester från två dagar tillbaka men de var inte nog med korv kvar så jag stekte upp några till.
En film och lunch nu då fram till att jag ska fara på jobbet passar ju fin,fint!
Ha det gött!
En bild som jag tog med pappas mobil igår på mamma och pappa när dom äter på Järnspisen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0