Måndag

Håller just nu på att laga potatis och purjolökssoppa till lunch. Det ska bli gott och det var ett perfekt soppväder idag. Lite sådär bitande kallt och skinande sol.
Jag märkte dock att jag inte hade någon grädde, den hade tydligen gått ut så det blir att ta en prommis in till stan när soppan är så gott som klar och ska kylas ner för det gör ju faktiskt ingenting om man häller i grädden 10 minuter efter. Som tur är!
Förutom de så ska jag faktiskt göra andra behövliga grejer idag som man annars inte orkar eller gör i vanlig ordning under sina lediga dagar, iallafall inte jag.
Sedan ikväll ska jag ladda hem både de två senaste avsnitten av solsidan och Fredagens avsnitt av vampire diaries och sätta mig och se.
Kan ju inte bli så mycket bättre egentligen!:)
Några bilde från igår när vi var och hälsade på Jennie och Erik och då vi även kollade på ljusshowen som hölls där över hela stan!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0