Måndag

 
Under de två senaste dagarna har jag rent ut sagt mått piss.
Jag sov väldigt dåligt natten till igår och for och tränade med Therese klockan 10 på morgonen.
Efter att jag tränat så kände jag direkt att all kraft for ur mig och jag somnade direkt jag kom hem!
Jag vaknade sen 5 timmar senare men fortfarande inte pigg utan hade ont i både mage och skalle. Jag var vaken och åt litegrann samt såg en film i soffan innan jag somnade igen i 2 timmar och vaknade upp 21.00.
45 minuter senare så for jag och hämtade Johannes från jobbet och somnade där kring 01.00 och vaknade upp13.30 idag.
Idag mår jag inte direkt bättre utan kallsvettas, har huvudvärk och känner mig allmänt slö och ja, typ sjuk.
Hoppas på att de blir bättre till imorgon när jag ska jobba bara för annars blir de ju lite jobbigt.
Har ju haft två rätt så intensiva dagar på jobbet men det borde ju inte vara av ren utmattning när man sover såhär mycket och är trött och har huvudvärk i två dagar i rad. Dessutom är jag förkyld och de är nog jobbigt!
Gnäll,gnäll,gnäll. Det är synd om mig med andra ord!
Nu ska jag se madagaskar och skratta lite.
Igår åt jag popcorn och det var gott.
Heirå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0