Onsdag

Hejhej!
Nu börjar jag äntligen må bättre och det känns så himla skönt!
Jag har verkligen inte gjort annat än legat i sängen och i soffan sedan i Söndags med huvudvärk och illamående men nu är jag på bättringsvägen igen som sagt och det känns ju himla bra!
Ingen har nog missat att Jysk här i Piteå brann ner igår.. Så otroligt tråkigt och man kan ju undra vad som egentligen hände! Det är verkligen inte kul när sånt händer och att folk sen har mage att skämta om de. Usch . Stackars personalen som nu inte har något jobb att gå till, jag säger då de, och vi förlorade ju ändå något bra, inte sant?  
Jag å andra sidan ska tillbaka till jobbet igen imorgon efter att ha varit sjukskriven en dag . Skönt! 
Idag har jag orkat både tvätta och diska, jag har även rengjort toan och städat där inne så nu hade det ju egentligen varit den övriga delen av husets tur. Men jag tror ärligt inte att jag orkar, men vi får väl se!
Denna vecka ska jag även plugga om öl! kaffet gick ju bra så jag hoppas att det ska gå lika bra med öl också.
Denna vecka har bara försvunnit, det är ju Torsdag imorgon? Vad hände egentligen.. Jag hänger inte riktigt med i svängarna hära. Men det är ju säkert för att jag inte har tagit del av dagarna särskilt mycket. 
Såhär ser iallafall Jysk ut nu. 
och när det brann.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0