Onsdag

Hejhej!
Nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska äta till lunch.. Johannes ska äta hamburgare men nae, jag tycker inte så bra om de så jag ska minsann äta något annat. Stekt palt kanske!
Hur som helst så börjar jag inte jobba förens om tre timmar så jag har ju tid på mig att fundera ut något såklart.
Idag är det ju Onsdag och jag tycker, om jag ska vara ärlig att denna vecka har vara den mest långsamma veckan på typ en månad tillbaka. Vet inte riktigt varför men den har bara gått i snigelfart!
Imorgon är jag ju ledig igen så då får vi väl se vad jag hittar på! Jag och Matilda pratade om att sitta på nodo och bara mysa på. Det lät  ju inte som en särskilt dum idé!
På fredag och Lördag jobbar jag sen igen så då blir det väl bara att ta det lilla lugna skulle jag tro. Måste ju läsa i kaffeboken så jag lär mig något till nästa vecka.. och träna på gym ska jag också försöka klämma in!
En bild från i somras på våran gård!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0