Onsdag

Jag skrev minsann några inlägg igår märkte jag. Men jag hade bara så många bilder att lägga upp så då blev det helt enkelt så.
Visst var de fränt ljusshowen som jag visade er? Allting visades mot ett hus och sen så böt huset färg och ibland sprang det förbi en häst, körde förbi ett tåg också vidare. Allting hände i 3d effekt typ. Svin coolt!
Just nu sitter jag och äter kebabpasta med stark gräddsås. Riktigt god faktiskt. Jag hade nämligen kvar rester från när vi var och åt på tre kronor eftersom att jag äter så lite. Det är ju grymt slöseri att bara slänga så jag tog helt enkelt med de hem och det uppskattas en dag som denna.
Jag har haft många funderingar föresten på vad jag ska hitta på på Lördag, Söndag och Måndag då jag är ledig. Hade varit roligt att göra någonting utanför Piteå men vi får väl se. Lär väl bli så att jag stannar här iallafall bland alla utklädnader!
Förra året under halloween så firade jag med Anna, Andreas, Erika, Johannes och några fler hemma hos Anna och Andreas. Det var riktigt roligt faktiskt!! Synd bara att det var så dåligt på statt. Det förstörde ju endel!
Helgen efter så åkte jag, Anna och Erika till Arvidsjaur och fortsatte halloweenfirandet där och det var också jäkligt roligt och bättre utgång var det där!
konstigt hur allting förändras för nu har jag ju verkligen ingen aning. Visst jag har blivit bjuden till en massa fester runt om i Piteå men de är vä de enda. Om man sen inte känner för att festa vad har man då att göra? Sitta inne och kolla film i sin ensamhet för Johannes jobbar ju.
Nej, att fara bort från Piteå hade verkligen varit något så jag får kolla upp de lite kanske!:)
Nu börjar jag inte jobba förens en timma. Men jag måste göra mig iordning litegrann!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0