Skoterns dag.

Hade en riktigt bra kväll igår faktiskt och vaknade upp pigg och glá idag! Skönt är väl de.
Vi har iallafall tagit vara på våran lediga dag så mycket som möjligt och varit iväg för att kolla på skotrar, det är ju skoterns dag idag om någon har missat det och sen åkte vi och käkade på tre kronor.
Jag provade faktiskt en pasta med kebab, svamp, lök och stark gräddsås idag och den visades vara riktigt god faktiskt. Trots att jag inte direkt är förtjust i kebab..
Vi har ganska nyss kommit hem nu och ska väl bara ta det lugnt här ett tag för sen där vid 18-tiden ska vi börja åka till Luleå för att hälsa på Jennie och Erik. Så otroligt kul, har inte träffat dom sedan i sommras..
Nu ska jag göra en kopp te och se ett avsnitt vampire diaries som jag missade i Fredags.
Ha det fint!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0