Söta små djur

Nu är man hemma från jobbet igen och med mig hem har jag köpt en kycklingwook från shell.
Jag orkade ärligt talat inte ställa mig och laga mat nu såhär sent men det är väl iofs ganska förståeligt?
Jag har ju då lagat ugnsstekt korv och potatis tidigare idag och det är ju alltid något. Sjukt gott blev det iallafall och resterna från de ska jag äta imorgon innan jobbet tror jag för jag börjar inte förens 16.00 imorgon också.
Nu ska jag äta och se de senaste avsnittet av gossipgirl.
Jag har huvudvärk också för den delen, vilket jag har haft i några timmar nu. Men de går väl förhoppningsvis över av en panodil och lite mat!
Tack för idag.
Några väldit dåliga bilder från mobilen som jag tog på ozzy och kerstin när dom kollade film tillsammans med mig och Therese. Söta små djur!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0