Tisdag

 
Då var man hemma från jobbet igen och liggandes i soffan. Jag har inte orkat ta av mig arbetskläderna ännu men vad gör väl de? Jag har ju tid på mig till de också!
Det har iallafall gått bra på jobbet idag och jag har fått med mig en kaffebok hem så jag ska börja plugga lite om olika kaffesorter osv och allt därekring. Skit kul! Jag har en vecka på mig att läsa ut boken och plugga in de och sen ska jag redovisa vad jag lärt mig.
Efter det så ska jag börja läsa om viner och massa annat! Himla skoj att kunna ändå.
Jag ska dock inte läsa något ikväll. Jag ska bara ligga i soffan och kolla på tv. Det har ju nämligen kommit ut både ett nytt avsnitt av 90210 och gossipgirl så jag har ju alltid något att se på. Jag har dock sett det nyaste avsnittet av gossipgirl redan innan jobbet. Jag kunde inte hålla mig när jag fick reda på att det kommit ut idag. Hehe!
 
Jag börjar inte förens 17.00 imorgon så fram till dess vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar nog på något. Är det dåligt väder så blir det väl bara att vara hemma fram till att jag ska fara!:)
Spännande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0