Tisdag

Hej och godmorgon!
Jag vaknade pigg och allert redan klockan 9 och har sedan dess hunnit duscha, umgåtts med Johannes tills han åkte på jobbet och kollat film å ätit frukost.
Igårkväll mådde jag så sjukt illa så jag fick springa till toan några gånger för att jag trodde att jag ville spy men tydligen inte. Jag spydde ingenting men mådde jäkvlat skit!
Somnade iallafall klockan 2 igår men vaknade flera gånger inatt och bara vred och vände på mig. Det har inte varit någon bra natt med andra ord!
Idag så känns magen tom även fast jag ätit frukost .. också har jag halsbränna. Lite jobbigt sådär men det går nog över!
Jag hade tänkt fara och träna nu på morgonen egentligen men jag tog mig en dusch tidiigt istället och ska nog gå ut och gå typ nu istället när det ändå inte regnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0