Torsdag

Då var man hemma från jobbet för första gången denna vecka för att jag har varit sjuk sedan i Söndags.
Jag tog mig en promenad idag till jobbet, vilket går fort- endast en kvart. Den promenaden kändes så otroligt uppfriskande och det var riktigt skönt.
Det har heller inte varit jätte stressigt på jobbet idag. Alldeles lagomt och skönt att komma tillbaka till så man inte direkt hoppar in i världens stress.
Jag jobbar som vanligt imorgon och på Lördag också men det känns VERKLIGEN INTE som att det är Fredag imorgon.. Men det berättade jag ju varför för er tidigare.
Nu har jag ont i fötterna och är hungrig så jag ska käka litegrann och lägga mig i soffan och se ett avsnitt drop dead diva och tagga för jobb klockan 12 imorgon. Himla skönt ändå!
Ha det gött!
Jag rymdes allt i lådan. Yepp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0