Torsdag

Jahaja, då är man hemma från jobbet igen och jag känner mig faktiskt riktigt glad.
Nu ska jag börja jobba fler timmar och även plugga in viner på fritiden så jag blir en riktigt stjärna i serveringen på jobbet. Wiiho. Kan inte annat än älska det. Ingen har ett lika bra arbete som jag kan jag lova. Världens bästa gäng är vi med världens bästa chefer!
Imorgon ska jag jobba från 13.00 och vi får se om jag är i afterworken eller i restaurangen. Mamma och pappa ska komma och äta i restaurangen så det hade ju förstås varit trevligt att ta emot dom då.
Nu ska jag kolla film och äta godis med Johannes. Himla mys!
Ha en fin Torsdagskväll.

Blubb,blubb! fiskar var de här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0