Ugnsstekt korv och potatis!

Nu har jag äntligen tid att laga potatis och ugnsstekt korv till lunch/middag. Det är så oerhört gott och tar ju inte särskilt lång tid egentligen. Men man behöver då minst en timme ungefär så man hinner äta det också.
Jag och Johannes har bestämt oss för att fara på Ikea i slutet av den här Månaden. Vi ska kolla på ett matbord, en garderob  och en massa annat som behövs här till huset.
Idag så ska Johannes fara och kolla på tapeter, lister och en dörr till både sovrum och datarum. Spännande! Sen så ska han fara förbi Rusta idag också. Dom hade nämligen inte fått in varorna vi vill ha därifrån igår, men troligtvis idag ska dom ha fått in dom.
Sen ska han byta däck på bilen också.. Hehe! Mycket för han att göra idag.
Förra vintern hjälpte jag ju till att byta däck och där förra också. förförra vintern var Johannes skadad i ryggen så då var det typ bara jag som böt. Trot eller ej! haha.
Nu är maten snart klar så nu ska jag avrunda och äta litegrann!:)
Ha det bra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0