Filmkväll

Nu har Bea precis farit hem, vi har haft filmkväll hemma hos mig och vi har sett två skräckfilmer så man får väl se hur bra det går att somna inatt.
Somnade föresten på soffan idag, har haft en otroligt huvudvärk tidigare och bestämde mig därför för att äta rester från gårdagen och bara ta en stilla dag hemma så jag la mig och kollade film och somnade efter att jag ätit.
Imorgon blir det att gå en promenad med Bea om de är fint väder och om de visar sig att de inte är de så ska vi ta en runda på stan istället. Vilket som, det kvittar. Lika trevligt båda två av altenativen!
Nu ska jag fortsätta med mitt filmtittande. Den filmen som jag ska se nu heter "what to expect when youre expecting". Började att se den tidigare idag men somnade då som sagt. Den verkar väl bra iallafall!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0