Söndag

 
Igår blev det en snabbvända på challenge med Isabell efter jobbet. Det bev inte många öl druckna , endast tre stycken för att vara exakt men det är väldigt skönt nu såhär i efterhand. Inte ett dugg bakis och vaknade där vid 11-tiden pigg och glad!
Somnade dock på soffan och vaknade ju då också såklart upp där.. Såg en film igår men de var nog egentligen inte en sån jätte bra idé för jag såg inte alls särskilt mycket av den innan mina ögonlock bestämde sig för att stängas igen.
Nu är jag trött och hade egentligen kunnat somna nu på direkten om jag hade velat och om de inte vore för att jag varit och ätit hos mina föräldrar så skulle jag nog redan sova vid det här laget. Helt sant!
Jag har iallafall bestämt mig för att ta en dusch nu så jag kanske piggnar till och sen äta cheesecake och kolla på "red riding hood".
Imorgon ska jag luncha med Matilda och sedan får vi se vad som händer!:)
Ha en fin kväll!
Två bilder från gårdagen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0