9/9

Sedan jag skrev senast så har jag hunnit kolla på ex antal bilar på blocket.. Jani, det kliar i fingrarna kan jag lova och jag hade sp gärna velat köpa mig en bensinbil, kombi av något märke men jag vet inte riktigt vilket än.
Jag har kikat på de flesta märkena egentligen men en passat, en ford mondeo eller en audi känns väl mest lockande. Får kolla lite mera men några intressanta har jag iallafall stött på!
Efter de så kollade jag på film och åt en kycklingpasta med mitt hjärta i soffan och sen for jag till Matilda och spelade bingolotto med henne och Isabell.
Det blev dessvärre ingen vinst för mig denna gång heller men Matilda vann hundra kronor iallafall och det är en bra och trevlig Söndagssyssla bara man har bra sällskap.
Nu ska jag äta gotta och kolla film igen. Johannes sitter och spelar men de kan han gott göra med tanke på att han inte vill se samma film som jag.. Jag ska se en tecknad film. Hehe!;)
Imorgon börjar jag inte förens 17.00 och fram till dess så måste jag hinna göra något vettigt för om jag ska vara ärlig så har jag inte hunnit något som jag tänkt idag förutom att jag har diskat undan all disk. Resten får jag ta imorgon, som att måla klart sängramen tillexempel.
Här är en bild på en fin ford mondeo, den vill jag faktiskt ha. Den vill jag faktiskt köpa! Eller.. Jag har ju inte riktigt bestämt mig ännu..
En bild på en del av sovrummet. Här ser ni iallafall lite av golvet och tapeterna. Snart ska de läggas lister och sen ska all inredning in då kommer de bättre bilder. Wooho!
Jäkla nitlott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0