Lördag

 
Idag var det tänkt att jag skulle åka till Luleå men så blev inte fallet utan jag sitter nu hemma istället och väntar på att Matilda ska komma hem.
Jag är dock helt ensam hemma så det är ju kanske inte världens roligaste men jag har ju då en coca cola, tända ljus och lite godis så jag överlever nog fram till att hon kommer hem och jag kan fara vidare dit.
Nu är klockan 20.00 och natten är ännu ung.
Tror att det blir en runda på challenge ikväll, där har jag inte varit sedan pdol:s efterfest! Kan bli kuul.
Imorgon är det Söndag och då är jag ju också ledig men sen jobbar jag Måndag igen och det kommer bli så roligt!
Denna vecka är ganska slapp känns de som för jag jobbar Måndag, ledig tisdag och sen jobbar jag Onsdag till Fredag och är ledig Lördag. Härligt va?
Tidigare idag så har jag varit och hälsat på och grattat Jesper som idag fyller år. Han fick två snusdosor av mig i present men jag tycker att det var passande och för han går de ju alltid åt.
På Måndag ska jag även sätta min hårförlängning och de längar jag ju lite till kan jag erkänna så jag tror att jag har en bra vecka framför mig nu. :)
Ha det så bra så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0