Lördag

Idag vaknade jag pigg och glad! Skönt.
På jobbet igår var det mycket att göra , det var mycket gäster och trevligt var det!
Min bror, Sandra och två av deras kompisar var och käkade igår . Kul med lite kända ansikten men det händer mer och mer ofta nu. Otroligt roligt!:)
Idag så har jag lagat korv och makaroner till lunch . Mumms!
Börjar inte jobba förens om en timme och fram tills dess ska jag bara sitta inne och ta det lugnt i soffan. Ser föresten ut att vara underbart väder ute- sol och klarblå himmel. Tvivlar dock på att det är särskilt varmt i luften. Det är ju trotsallt höst!
Nu ska jag göra mig mera iordning hade jag tänkt. påklädd och nyduschad så nu är det bara sminket som återstår och sen är jag redo för sista arbetskvällen innan en veckas ledighet! wooho. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0