MAT!

Hejhej!
Nu har jag målat alla delar av sängramen så nu är det bara täckfärgen kvar innan den är färdig så det börjar närma sig nu. Så himla skönt! Det är ju förstås sängbord som ska målas därefter också men det är ju inte riktigt lika akut så det får vänta till efter helgen för mer än såhär hinner jag inte. Det är ju bara två dagar kvar innan Fredag och jag är redan nog stressig.
Jag har även tvättat hela tre maskiner nu så det blir den sista för idag som jag tvättar nu och sen så kan vi sova i en renbäddad säng inatt och ha en massa rena kläder till imorgon.
Johannes lagar mat för tillfället. Det blir kycklingfilé och pommes verkar det som så inte klagar jag.
Efter maten ska vi dammsuga och skura för dammtorkat och städat toaletten har vi redan gjort.
Kanske jag hinner på nodo ikväll trotsallt!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0