Onsdag

Jag har nu sett att jag inte har skrivit en rad sedan i Lördags och idag så är det ju Onsdag. Skämms på mig!
Jag har iallafall sedan dess haft rätt så mycket att göra ändå. I Lördags så jobbade jag ju sent och sen i Söndags så tog jag mig en rejäl sovmorgon och sen umgicks jag med Melanie.
På kvällen så for vi till Isabell och spelade bingolotto, men jag vann som valigt ingenting. Inte ens nånting på trisslotterna jag köpte heller. Inte schysst!
I Måndags så gick jag på stan med Therese, då jag även boka tid på hår å sånt för att färga om mitt hår sedan på kvällen så umgicks jag med Matilda och en från hennes jobb på kvällen. Vi hade spelkväll fram till klockan 10 då Matilda ville gå och lägga sig.
Så jag gick över till Johanna och umgicks med henne fram till halv 1.
Igår så färgade och slingade jag om mitt hår och jag är än så länge jätte nöjd.
På Måndag blir det att sätta hårförlängning på samma salong och jag tror att de då kommer att bli fantastiskt bra! Wooho.
Idag är det Onsdag och vi ska städa,dammsuga, skura, tvätta, diska, måla sängramen, Johannes ska sätta klart listerna i sovrummet och sen ska de väl ändå få vara fint och rent fram till att Jessica och Markus kommer hit på Fredag? Åh. Vad jag längtar!

Såhär ser håret ut just nu! Vad tycks?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0