Söndag

Denna veckan tycker jag personligen har gått jätte fort! Jag har nästan inte hunnit med och ändå jobbade jag bara 4 dagar.
Nu denna vecka som kommer så ska jag jobba mellan Måndag-Lördag och sen har jag en hel ledigvecka framför mig efter det. :) De ska faktiskt bli skönt att verkligen få vila upp sig men jag tror ändå att jag kommer att ha lite väl mycke myror i benen. Jag kommer förmodligen varje dag jag vaknar tro att jag ska fara och jobba. Haha.
Då kommer Jessica och Markus hit till mig och jag vill verkligen komma på något roligt som vi kan göra men de står väldigt stilla. Haha. Hoppas jag hinner hitta på något fram tills dom kommer iallafall!
Nu idag så ska jag måla sängramen, göra något annat vettigt, och sen ikväll fara och spela bingolotto med Isabell och Matilda.
Kulikul!
Nu ska jag äta min lunch hade jag tänkt!
Ha de fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0